onsdag 20 april 2011

En till inspelning av mig

Utan video till.
Lägger upp min inspelning av The story här också,
gjorde det på facebook nämligen ni som inte vet det.. :)
Ni får jättegärna säga vad ni tycker!
Jag är medveten om att det inte är perfekt - men det är en svår låt
och har i princip aldrig försökt mig på att spela + sjunga den tidigare innan denna inspelning (lite bortförklarning) ;)

Chirbit - The Story - emeliemmw - share audio easily



Check this out on Chirbit

Och så måste jag tillägga att låten blir lite tunn när jag bara spelar gitarr själv.. Egentligen skulle det behövas ett musikaliskt tryck på samma gång jag tar i mera med sången.. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte det lät riktigt bra, speciellt början! Som du säger, det är en svår låt med mycket "upp och ner" och på och av eller vad man ska säga. Jag tycker inte att de blev för "tunt" heller, låten är liksom så fin i sig själv så den räcker så långt! En sak bara, jag tyckte det gick lite lite för snabbt? Antagligen bara en smaksak men... Bra jobbat, du har så jävla fin röst!

Ida sa...

jag älskar att höra dig sjunga!