torsdag 17 juli 2008

det är okej att vara lat!

och ligga inne en hel dag, TROTS att solen lyser,
och bara kika på sin favoritserie eller 500 filmer,
och äta en massa skitmat och godis och vindruvor,

eller vad Lillen? ;) BFF <3

Det var underbart roligt igår, verkligen skönt att komma ut och vara social med några promille i pannan, låter hemskt men det är fanimej en del av att leva det också.

Blev lite halvledsen när vi satt och pratade om hur långt borta alla kommer vara, efter i höst är det inte säkert att vi ses hela gänget ihop igen, någonsin.
Det känns, overkligt, verkligen.
Jag älsker de här töserna och de livar upp både min vardag och hela mitt liv.
Men de kommer alltid att finnas där, det är någonting som är säkert.
Vår vänskap är mer än bara vänskap..

Och min sockersambo var också ut igår med sina härliga vänner,
vi gick, eller vinglade, hem tillsammans inatt och jag kröp
in i hans famn och somnade så underbart.
Hatar verkligen att sova utan honom,
hatar egentligen all tid utan honom..
Speciellt när jag sitter ensam i vår lägenhet utan honom,
och med vetskapen att han inte kommer hem ännu före
5 timmar..
5 plågsamma timmar..
Jag är så kär och så förälskad i denna människa att ja,
det känns verkligen i hela min kropp,
i hela mitt huvud och i mitt hjärta, min själ.
Vetskapen att vi delar den här känslan är otrolig,
den är obeskrivlig,
och absolut fullkomligt omöjlig att förstå,
före man själv får vara med om det.
Och den som får det,
är verkligen lyckligt lottad.
Jag borde vara den lyckligaste flickan,
den lyckligaste flickan med två ben och två armar.

1 kommentar:

ida sa...

totital right babe ;) Jisses, det här va LÄTT en av de bästa kvällarna någonsin!