måndag 21 juli 2008

nyvaken, förkyld

hatar att vara sjuk, speciellt vid såna här tillfällen.
Har legat och hostat hela natten/morgonen.
Sover gör jag också, som en björn på vintern.

Jag hade kalas för mina släktingar/familjen igår,
det var verkligen jätteroligt för min mamma hade en liten överraskning åt mig.
Och hon lagar den bästa jordgubbstårtan.
Sedan for vi till thaibåten och beställde mat som vi åt hos mina kusiner.
Det var en lyckad och rolig dag.

Bortsett från den ångest jag lider av idag,
jag blir galen på det här,
det känns som att bli uppäten från insidan.
Och jag kan inte träna idag heller, eller jag borde egentligen inte,
med tanke på mitt tillstånd,
men jag tror jag kommer göra det ändå.

Annars kommer jag aldrig kunna fara ut ikväll och ha roligt,
och på tal om imorgon.

Fast jag har funderat på att inte äta alls, också.

min sjukdom spökar,
och den skrämmer vettet ur mig..
varje gång.

Jag vet inte vad jag ska göra,
och jag känner mig så otroligt löjlig, jag skäms för det,
alltså för att jag tycker såhär.

Och det känns som att jag inte vet någonting,
jag kan ingenting.

Kan man se min förvirring?
VAD SKA JAG GÖRA..

F*ck

1 kommentar:

david santos sa...

Hello, Emelie!
I loved this blog.
Have a nice week.