onsdag 6 augusti 2008

ny dag, nya "äventyr"

mhm, just det.

var påväg på Core till Avancia idag, men visar sig att det skulle blivit för få deltagande så det blev inställt.
Jag som skulle behöva använda mitt sommarkort nu när jag har chansen, det är mest därför.
Också för att jag vill börja träna igen förstås, efter all sjukdom.
Men det får väl bli lite övningar här inne tror jag, och kanske en kort länk på det, eftersom vi förmodligen kommer vara ute rätt mycket ikväll..
När vi ska ut och fiska! (jag älskar fiske otroligt mycket, alltså, att kasta drag mest då)

igår såg jag på 27 dresses,
den var bra och supergullig.
Verkligen en tjejfilm, så såg på den ensam mest när sambon min låg och sov :)

har sett på en del filmer de senaste dagarna..
i söndags our fathers, måndags girl interrupted, och igår, enchanted och 27 dresses.
får se om jag hinner med någon idag ;p
då blir det väl ps I love you om det går, den har jag längtat länge efter..
Eftersom jag läste boken för några år sedan,
otroligt duktigt av en 22åring att skriva en sådan bok!

nej nu bara babblar jag på,
inga visdomsord idag.

Inga kommentarer: