lördag 11 september 2010

Oh my

vad jag saknar att skriva blogg, verkligen.
Det där förbannade internetet vill de aldrig skicka till mig,
tydligen ska jag betala men inte få något jag betalar för.
Jävla telia. Uäh.
Kan bli så förbannad, i Finland fungerar i alla fall allt som det ska,
och man får det mat lovats.
Damn sweden.
Näe, den billiga maten kanske väger upp för förlusterna..

;)

Några veckor har passerat och mycket har hänt,
allt tänker jag inte uttråka med,
men i snabbversion har jag tränat (NO shit!??),
varit sjuk (- INTE tränat, då alltså), flängit och farit,
sovit och sovit, städat, varit lycklig och varit ledsen,
saknat och längtat, träffat vänner, ja. Med mera.

Eftersom jag sträckte ryggen (vet inte om jag sagt det?) så blev det ingen styrketräning på 3 HELA VECKOR, can you believe it?
Knappt så jag gjorde det själv, men duktig kände jag mig! Har verkligen lärt känna min kropp nu, äntligen!
Men cardion höll jag igång ordentligt, sprungit, spinnat, zumbat, sprungit och spinnat lite till. Och gått.
Den veckan jag blev sjuk gjorde jag dock inget av ovanstående.. Eller vänta, jo.
Jag gick fakiskt lite. Och körde lite i skolan, men enbart för att jag trodde jag var frisk. Hade faktiskt en sån sort, bara ont i kroppen och feber, inte ens hela tiden utan till och från. Den dagen jag var med och tränade lite sov jag resten av dagen och natten därefter.
Sen vaknade jag en morgon, pigg som en lärka.
Dansade runt köksbordet några varv och sjöng. Kände mig plötsligt lite galen.
Men, det tycker jag man får vara när man inser att det, än en gång, faktiskt gick över och inte var en dödlig sjukdom.

Nog med ironi,
har för mycket sånt i mig nu när jag varit tyst så länge.
Watch out!
Eller be prepared ;)

Nu behöver jag nog sova igen.
Jag håller på att bli 80.
80 år alltså.
Det vill säga gammal.

Tack och god afton.

Inga kommentarer: