lördag 25 september 2010

Önskar verkligen

Jag hade internet i sverige,
nu egentligen för att jag är så jävla sugen på att skriva blogg.

För när jag skriver såhär sällan, så finns det för mycket att säga,
så det kommer inte ner i skrift,
och när jag har någonting sjukt slugt i tanken - så hinner jag inte skriva ner det före jag bloggar.
Och det är inte så att jag har lust att börja typ spela in smarta saker jag kommer att tänka på,
för att sedan skriva dom, det är lite väl over-the-top.
När man skriver så skriver man och då ska orden komma från hjärtat,
inte från nån mening som man stog och skrattade åt för tre dagar sedan.
Det är ju bara patetiskt.
"DET HÄR måste jag komma ihåg att skriva i bloggen, då kommer alla som läser tycka att jag är jättesmart och rolig".

Om du inte är en jävel på att skriva och inte har några bekräftelsebehov så kanske det är okej.

Äh fan,
nu har jag mest bara tråkigt och jag skriver varken från hjärtat eller någon annanstans ifrån.

Inga kommentarer: