onsdag 2 mars 2011

Dona, greja, styra, fixa, trixa...

Ja, det finns många ord.
Dock vet jag inte om det alltid är ett så kärt barn.
Nå, jag har haft det ganska bra.
Det är alltså rummet här på Åland jag har försökt få lite ordning på och i,
det börjar bli dags för en tvåas alla grejer att rymmas in hit igen.
Måste säga att ordning i bokhyllan gör mycket för hela rummet!
Slängt lite gamla grejer och kläder som bara legat och samlat dam och plats,
tagit lite paus och ätit, druckit té, ÄNTLIGEN bokat tid till frissan i morgon,
dock bara för att få bort de här 4delade topparna.

Lyssnat på lite ljuv musik har jag också gjort under tiden.
Mumford & Sons, John Mayer, Patty Griffin, Ben Harper med mera. Alltså soft musik.
Var på det humöret idag.

Dessutom tror jag att jag håller på att bli frisk - hör och häpna, efter en månad.
Peppar, peppar, får jag väl säga.

Fick en förfrågan ganska fort då jag skrev och frågade om vad jag ska skriva om,
ska försöka knåpa ihop ett bra inlägg om hur man kan bli av med sötsug :)
Ett mycket vanligt problem som många har!

Men nu ska jag fortsätta med dagens tasks.
Puss!

Inga kommentarer: