måndag 30 maj 2011

I've been thinking

Godmorgon världen!
Jag sitter i skolan i princip ensam, eftersom jag inte blivit informerad om att vi börjar först 12:50.
Jag som pinade mig upp ur sängen i morse.
Men, som tur är har jag ju knappa 5 minuter hem med cyckeln, så det är ju bara att dra hem när jag vill.
Fast har egentligen ingenting att göra hemma heller.

Har funderat endel på den här bloggen och vad jag riktigt ska göra av den.
En tanke jag har är att tillägna den helt åt musiken.
Köra en riktig genre-blogg.
Men å andra sidan så gillar jag att bara sitta och flumma lite,
istället för att sitta med penna och papper.
Men det är ju mest bara för mig själv, då.
Så det håller jag på och tänker på, för musiken är väl det som ligger mig närmst hjärtat, och som jag verkligen skulle kunna skriva hur mycket som helst om.
Lägga upp både nya och gamla låtar, sådana jag tycker är bra och mindre bra.
Även skriva om artister. Kanske.
Nå, vi får se.

Igår var jag på mitt livs första BodyPump-pass.
Det var roligt, men kändes konstigt.
Jag älskar ju riktigt tung styrketräning, mellan 4 - 15 repetitioner.
Och där kör man ju verkligen runt 100 repetitioner snarare.
Så jag kände mig jättemesig där jag stog med mina babyvikter och höll på att dö..
och ingen träningsverk idag heller. Vilken besvikelse. Jag trodde jag skulle få pina mig upp ur sängen.
Så BodyPump är kanske inte någonting för mig. Men visst var det roligt! Och vi har grymma instruktörer på Avancia måste jag säga! Awesome!
Eventuellt någon gång ibland för att köra lite uthållighet i musklerna - eftersom jag avskyr att köra uthållighet i gymmet.. Då är det ju perfekt!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera..
Skrev väl mest för att jag inte har så mycket annat för mig nu,
annars känns det som att jag inte riktigt har tid för att blogga..
Eller lust heller för den delen.
Sedan är det ju det vad man riktigt ska inrikta sig på, plus att jag lite har börjat tvivla på syftet med bloggarna. Just nu gillar jag att läsa just genre-bloggar.
Visst är det intressant att läsa lite om dem som bloggar också, men jag känner att många som bloggar gör det för att "visa upp sig".. Många gamla bloggar jag läst har jag slutat läsa just pga detta.

Ni har förresten alla bloggar jag läser nuförtiden nere på sidan här :) Kan varmt rekommendera dem! Riktigt duktiga "bloggare"!
Och om ni har några bra tips på bloggar - skriv gärna i kommentarsfältet!

Nu ska jag faktiskt läsa några stycken!

Inga kommentarer: