onsdag 8 juni 2011

I'm a thief

Jag tänkte sno 25-dagarslistan fina Annika har infört på sin blogg.
Som många vet så älskar jag listor :) Och behöver också lite blogginspiration.
If you hate it, don't read it.
Skulle dessutom älska om alla jag kände gjorde en likadan, älskar att läsa andras listor också, om ni inte visste det ;)


Såhär ser listan ut:
1. 10 fakta om mig
2. Favoritfilm
3. Mina nyårslöften
4. Framtidsplaner
5. Kläder
6. Djur
7. Tanken bakom mitt bloggnamn
8. Bloggar
9. I min väska
10. Kärlek
11. Min favoritserie
12. Planer för sommaren
13. Det här får mig att gråta
14. Musik
15. Den här veckan
16. Det första jag gör när jag kommer hem
17. Detta hade jag på mig idag
18. Mina rädslor
19. Min familj
20. Min favoritglass
21. En bild på mig som reflekterar min personlighet
22. Smycken
23. Min skrivbordsbakgrund
24. Om jag vann en miljon
25. Träning/sport

Då kör jag med nummer uno.

1. 10 fakta om mig
- Är varken morgon eller kvällsmänniska. Hatar att vara uppe sent. Hatar att stiga upp tidigt.
- Klarar inte av att se på nyheter.
- Har väldigt svårt för att lita på andra människor. Men det har blivit bättre!
- Älskar att dansa, fast jag inte vet om jag kan egentligen.
- Tröttnar på saker väldigt fort.
- Det som stressar mig mest, är om någonting förändras för snabbt.
- Är beroende av rutiner och vanor.
- Skulle bli sinnessjuk om jag inte fick träna hårt för att trötta ut mig.
- Jag älskar min familj, och att vara med dem.
- Jag är en riktig mysflicka. Men ibland vill jag bara vara ifred.

Reflektion:
Fan vad svårt det var att komma på 10 saker om mig själv,
som jag inte redan nött så himla mycket på.
Och som kunde vara roliga att veta.

Inga kommentarer: