fredag 17 juni 2011

Det händer mycket här nu!
Denna vecka har varit mycket känslosam..
Har funderat en hel del, speciellt på nätterna, dessvärre.
Var även till Sverige och flyttade mera saker från lägenheten,
det känns sorgligt.
Och så har jag ingen aning om hur framtiden kommer se ut.
Fast det är ju roligt också, förstås.
Jag ska i alla fall få arbeta som Hälsopedagog i sommar :o)

Så ska jag ju ta listan också, nummer 3. Nyårslöften,
har jag inte så mycket att säga om eftersom jag aldrig ger några nyårslöften..
Och nummer 4. Framtidsplaner, har jag ju precis diskuterat.
Det är väldigt ovisst, men jag hoppas det ska gå bra att jobba som Hälsopedagog,
det är ju min dröm.
Annars plugga psykologi och göra ett fint hopkok av det + Hälsopedagogjobbet.
Men ja, min stora dröm är fortfarande att få sjunga. Även om den verkar avlägsen för tillfället.

Nu ska jag försöka komma upp ur sängen idag också, och reda lite.
Ta en bild på Avancia :) och träna. Ikväll ska jag ha lite examensmiddag/fika med närmaste familjemedlemmarna. Mys!

..Hade tänkt att sätt hit någon rolig bild, men jag tar ju aldrig några bilder..
Kanske borde bli bättre på det.

Inga kommentarer: