tisdag 21 juni 2011

Några ord gör meningen

Några dagar går det..
Dags för nummer 5. Kläder

Jag antar att man egentligen ska lägga upp lite fina bilder på sig själv iklädd någonting man tycker passar.. Men det finns inte så mycket bilder på mig som skulle vara beskrivande på något vis.
SÅ jag får försöka berätta istället.
Dom som känner mig vet ju egentligen men, anyway.

Jag är faktiskt lite lätt modeintresserad, även om jag inte orkar bry mig så mycket om min egen klädsel varje dag..
Min stil är väl rätt "normal" egentligen, lätt rockig eller sportig blir det oftast.
Hemma går jag runt med mjukisbrallor och ett linne/tshirt, ofta på andra ställen också för den delen.. Springer halva dagarna runt med träningskläder, vilket inte heller är så konstigt antar jag.

Älskar svarta kläder. Har allt för svårt att köpa färggranna kläder, tycker inte det klär mig heller. Nej - 80% av min garderob är svart.
Svarta skor också, för den delen.

Vet inte vad mer jag ska säga, tycker jag fick till det ganska bra där.. ;P

Sådär annars då?
Livet flyter väl på som vanligt :) Har troligtvis en svullen lymfkörtel under örat,
så jag undrar om jag håller på att bli sjuk. Håller på att kurera mig med Echinagard, massor av vitaminer och honungste. Har verkligen ingen lust att ligga förkyld..
Tränar på som vanligt, även om det går lite segt med styrketräningen för tillfället - vill helst bara köra massor av kondition. Men styrketränar förstås ändå för att hålla igång det..
Längtar bort gör jag också, vill verkligen resa i slutet av sommaren. Hoppas bara jag får in lite pengar så att jag kan göra det möjligt..
Läser mycket, umgås med min familj, och väntar på att få börja jobba med spänning!
Sover gör jag också, allt för mycket..

Nu ska jag lyssna lite på musik och börja leva idag också ;)

Inga kommentarer: