tisdag 5 januari 2010

konstig dag

idag har jag mest bara hängt omkring hemma hittills, packat lite.. Men mest sett på Brothers & Sisters och gråtit (till serien alltså, kanske lite för verkligheten också).
Vet inte varför jag har en så konstig dag och dessutom är jag helt orkeslös.
Dock skall jag om några timmar pallra mig in till stan för att dra två pass och före det försöka få ihop min uppvärmningsuppgift. 3 låtar är så gott som klara redan men de två första har jag lite problem med. Det är det där med att ta det lugnt som är så svårt för mig, tror jag nog.

Sedan har jag försökt föra över lite bilder från telefonen också men det ska ju bara krångla förstås, tänkte bli lite bättre på att lägga upp bilder på bloggen (igen....) men jag undrar om blogger är lite svårare än andra bloggar, väldigt sällan jag ser en blogger-blogg med mycket bilder i? vad tror ni? borde man starta en ny? :)

Nå nu ska jag äta mina efterlängtade hemmalagade hamburgare ;) det ni!

Inga kommentarer: