måndag 19 mars 2012

Träningsinspiration

Åh, idag har jag haft en sån underbar träningsdag - TACK universum.
Skiter totalt i vädret.

Började med ett LunchCX-pass, den nya releasen,
det kändes bra och det gick bra, deltagarna följde med bra och vilken MÅNDAGSPEPP!
Jätteroligt hade jag.
Fast fan, vad jag snackade.. Konstant.

På eftermiddagen rev jag av ett eget pass i gymmet, Axlar på 45 minuter.
Övningar:
Tung militärpress 4 set
Sidolyft 4 set
Sidolyft med en hand i kabel 4 set
Drag till hakan i kabel 4 set
Crossfly i kabel 4 set
Framåtlutad fly 4 set
 
Kändes bra, gick bra! Gymmotivation när den är som bäst.
Älskar att träna axlar, speciellt nu när det är en av mina "weak points",
dvs för att bli mera symmetrisk så behöver jag ha lite mera axlar.
Dom har blivit lite småa..

Efter eget så var det dags att köra igen,
HIT idag, YES!!! Så härligt det var.
Kände direkt att deltagarna var peppade och ivriga,
alla körde skiten, rent ut sagt!
Även jag.. :) :)
Lovely!

Vi har världens bästa människor på Avancia!

Så nu har jag med gott samvete en kväll framför Californication,
och en vilodag i morgon.

Har för övrigt också käkat 6 gånger idag,
om du använder energi, behöver du fylla på.


Inga kommentarer: