fredag 20 april 2012

En bra regnig dag

Även fast "bra" delen inte har någonting med regnet att göra!
Fick en skön morgon, steg upp 8 och läste mina bloggar i lugn och ro, fick äta i lugn och ro med ett avsnitt Greys. Fixade i lugn och ro.
Träffade en ny, alldeles underbar vän och hade en och en halv härlig timme med henne, där vi bara pratade och åkte en sväng in till stan!
Är så otroligt lycklig att jag träffat den här människan - hon är guld värd!

Hon åkte iväg och jag sprang runt i lite butiker för att införskaffa lite nödvändigt ont.
(Lite onödigt också, förstås.)
Bland annat två nya tésorter! Mums! Tror jag i alla fall ;)


Åkte en sväng via Avancia för att hämta några mailadresser,
och hade en beställning på kläder på mitt bord - wihuu!
Två alldeles UNDERBARA par mjukisbyxor och ett snyggt linne från Better Bodies -
åååh sååå härligt!!!! Grymt snygg rygg på linnet! Byxorna är så bekväma så jag kan inte förklara det med ord. Aldrig prövat någonting liknande i bekvämlighet. Snygga också! Ett par gråa till.


Hem via butiken, så jag överlever i helgen också.
Lite fel blev det visst på lite läkerolaskar, haha.



Nu ska jag testa på ett Yogapass, hemma innan jag beger mig in i gruppträningssalen och börjar med några dominoeffekter....

Inga kommentarer: