onsdag 18 april 2012

Trött kvinna

Har varit en typisk lång/kort dag idag.
Det vill säga en sådan dag när man är igång från tidig morgon och har fullt upp hela dagen. En lång dag som känns kort med andra ord, men som också gör en Emelie lätt sliten.
Men det är okej. Skönt med såna dagar ibland! Och slutade dagen med kören.

Körde första passet post-förkylning. Spinning! Ack min själ så underbart!
Vi var bara några stycken men det var en härlig energi ändå.
Dock tog jag det riktigt lugnt, skrek mest ;) men lite svett tittade fram i pannan.
Längtar efter att komma helt tillbaka! Dååå jäklar ska det tränas hårt.
OCH häpnad; jag har bokat mig en plats på YOGA nästa vecka! Äntligen!

Imorgon ska jag skriva program, har en kund och sedan dra lite CX + spinning.
Om jag ser fram emot det! Ojjoj.

Nu varvas det ner med lite House.



Inga kommentarer: