lördag 26 september 2009

here I am

nu har jag faktiskt varit och tränat,
ajabaja när jag inte mådde så bra men jag kände mig "bara" lite yr i skallen.
jag var dock TVUNGEN att få träna lite, jag skulle bli galen annars.
Och det gick ju bra,bortsett från att jag var tvungen att vila typ 2 minuter mellan varje set, haha:D
Så det tog sin tid, men det kändes gött och bra kontakt fick jag.
SÅ bröst och triceps avarbetat för denna vecka. Körde även 15 minuter mage och 45min cardio,
så NU mitt herrskap är jag MÄNNISKA igen!

käkade nyss lite lunch vilket fick bli en enkel en idag, 3 kokta äggvitor med kalles, naturell joghurt med liiite allbran flingor, solrosfrön och linfrön + en macka, sedan var jag PROPPMÄTT! gosh.

Längtar till ikväll då jag och min drömpojke skall ut och äta middag tillsammans :)
ska bli helt underbart!

jag skulle fanken behöva sätta up p lite nya formbilder osv, men det känns ju inte som att formen blir nåt bättre när man bara är sjuk och på vandring hela tiden :( hoppas självförtroendet blir lite bättre snart igen.. Det har verkligen inte varit på topp de senaste dagarna, igår gömde jag mig i de största kläder jag bara kunde hitta.. Så då kände jag mig ju faktiskt inte bättre heller..

näe nu ska jag spela lite gitarr och sjunga :D

Inga kommentarer: