måndag 28 september 2009

snart avgång

åter igen, mot väddö då alltså.
viss vemodskänsla av förklarliga orsaker,
men det vet jag att försvinner då jag kommer fram :)
trivs där som tusan, men det är en jobbig vecka som väntar,
eftersom det är dags att flytta, och städa och flytta och städa lite till.

tänkte bara slänga in en par rader såhär före jag åker,
kommer förmodligen sitta framför skärmen ikväll igen, så länge jag får igång internet där det vill säga. Sedan ska jag ju träna igen faktiskt, känns konstigt att man ändå hinner med så mycket fast man ska resa mitt i dagen, men nu är det så att jag kommer vara framme halv 3 svensk tid, så jag hinner mycket bra. Mailade att jag var sjuk till skolan, vilket jag nu varit också, men idag har det faktiskt känts bättre. (Dvs jag kan träna med gott samvete..)

såhär ser jag ut idag;

myspyskläder att resa i förstås ;)

1 kommentar:

Niklas sa...

IM BACK! :)

Haft en torr period av bloggande, men ska nu upp till mina siffror jag hade innan ;)

Allt bra med dig?
Det var ett tag sen.

Ha en underbar lördag// http://niklasvikt.blogg.se