söndag 27 september 2009

underbart avslut på en dag

jag och min prins var ute och gick (hade faktiskt kameran med så slänger nog upp lite bilder och annat skoj sen) för SKOJ hade vi, haha. Och sedan badade vi lite bastu,
så nu känns det bra :) nu ska vi lägga oss i sängen och mysa lite

Yrseln blev lite bättre idag faktiskt, efter spinningpasset och träningen kändes det faktiskt nästan okej! Och WOW vad roligt det var att dra spinning! Jag bara älskar det, fortfarande.
Tog dessutom i så jag trodde jag skulle svimma ;) sedan träning av axlar och biceps, lite lugnare.

Nähepp, god natt hörni! Syns imorgon ;)

1 kommentar:

NIklas sa...

Nu Finns det bilder igen på min blogg ;)
Kika in dom och skriv en liten hälsning om du känner för det ;)
HTTP://NIKLASVIKT.BLOGG.SE

Bilder Bilder Bilder ;)

Ha en trevlig start på den nya veckan
/Niklas