måndag 7 september 2009

snacka om skrivsvacka

funderar på om jag bara skulle ta lite semester från bloggen ett tag?
vad säger ni?
Det är inte direkt som att jag skriver några givande inlägg nuförtiden.
Och då känns det bara dåligt, så då skriver jag inte ändå.

Nå, idag kom jag tillbaka till skolan,
jobbigt att fara från Dragan förstås igen,
men roligt att se alla underbara ansikten här i väddö en ny vecka :)

Gjorde dock inte så mycket,
dagens "höjdpunkt" var väl vår 3 km vandring med 15 kg ryggsäck på ryggen.
- inte så nice, med andra ord.
Men ja, jag överlevde och får väl bara hoppas jag gör det när den riktiga vandringen kommer också. Om två veckor.

Tränade rygg, och jag måste säga att det känns bra fortfarande,
jag märker faktiskt lite framsteg (ibland i alla fall, om jag är på bra humör, haha).
Körde idag Rygg, vader och några övningar mage som förra måndagen.
Känns bra att träna mage lite sådär i etapper hellre än ett eget pass, det känns liksom som att det blir bättre gjort? Annars är det så fruktansvärt tråkigt att träna mage.

Fick ju världens skönaste komplimang idag av en tjej på klassen också, fast hon sa det så att jag visste inte riktigt om det var menat bra eller sådär halvbra :P haha.
Men det är så obeskrivligt roligt att få höra såna saker ibland :D speciellt om min träning eftersom jag nu faktiskt har lite svårt att se framsteg själv.

Ja annars då?
har suttit och snackat och sjungit lite här på internatet en stund, käkat kvällsfika (3 mackor - VRÅLHUNGRIG och en kopp varm mjölk, mmm!) såg lite på en film där med de andra, sedan gick jag upp hit. Pratar nu med min fina pojke på msn och saknar honom sjukt mycket.

Tycker det är så jävla dumt av människor att döma.
jag måste bara säga det.
Mind your own god damn business!
Dock är väl det värsta att man aldrig helt slipper från det,
men vissa gånger är det faktiskt extremt..

Nej nu ska jag så småningom hoppa i sängen och fundera på hur jag riktigt ska göra?
har inte tid för så mycket datorsittande heller :(
aja, we'll see.

God natt på er gott folk!

2 kommentarer:

Ida sa...

what? whats going on? Tell me tell me.
Ny blogg föresten, idaiscurious.blogspot.com
Love ya

Sari M. sa...

jag följer din blogg! så inge kul om du har paus :)