söndag 6 december 2009

on my way

back to sweden, igen.
Jag hade ärligt talat ingen lust att dra hem ikväll, hade hellre åkt i morgon bitti, när gårdagen var så dålig och allt.
Men, det var lika bra tänkte jag.

Denna dag har varit betydligt bättre,
men har fått spendera lite pengar så det höjer ju alltid upp humöret en aning.
Köpte grymmaste nyårsklänningen och ett bälte till! Oh fan vad snygg den är!
Dessutom var jag och fick en ny frisyr så det piggade ju också upp vardagen en aning,
dessutom mera än hälften av julklapparna klara.
Så en produktiv dag med andra ord, sen undrar jag om johannesörten mamma gav mig igår hjälpe drastiskt? Så verkar det.
Måste införskaffas.

Dock började jag må illa när jag kom ombord på båten och allaj ävlar luktar allt för mycket parfym och det gungar som att jag hade 5 promille i pannan.

Vilodag idag också för den delen, men nu de kommande veckorna ska vi ha motionsledarutbildning så då antar jag att det kommer bli allt annat än vila, dessutom ska jag hinna med mig egna träning på kvällarna. Hello toplist på funbeat :P haha.
(Okej då, jag är tävlingsmänniska. Men det betyder inte att jag tycker om att tävla, tvärtom är det det värsta jag vet!!!!)

Nu ska jag läsa andras bloggar och snart är det dags att kliva av båten och köra till min fina lägenhet (som kommer vara ensam så det svider!) dock har jag ju DJ björne att mysa med ;)

Puss / Emelie

Inga kommentarer: