tisdag 15 december 2009

tisdag, igen.

jag är fortfarande inget bättre på att skriva men det beror till viss del på tidsbrist och till viss del på internetbrist och visst även lite motivation.
Fast jag skulle behöva skriva för det är verkligen upp och ner nu igen.

I fredags höll det på att gå dåligt när ajg körde hem från båten,
så jag mådde inget vidare på kvällen och hela lördagen led jag av sjukt stel nacke och huvudvärk.
Men det var annars helt okej, powerwalk, bastu och julfilm. :)

I söndags var det julstök i form av pepparkaksdeg som skedde, nu i helgen blir det pepparkaksbak! :) Även träning i form av länk och lite hemma träning av mage..
Luciamys på kvällen framför tvn. Dock en väldigt dålig natt till måndagen då det var dags att bege sig mot väddö och skolan igen. Är fortfarande lite sliten men har tagit ledigt idag.. Måste vila och fixa här hemma. Det är väl okej ibland? :/ dåligt samvete har jag men. Så är det väl.
Träningen igår var förstås uppgympan i skolan, 30 minuters cardio på gymmet och Rygg, Baksida axlar + mage.

Idag ska jag byka, förtränga mina känslor, vila (inte från träningen!!), diska, städa, packa..
Hinner inte annars, ikväll är det träning på schemat igen, bröst, triceps + spinning sedan kommer jag vara helt slut. Tänkte försöka ta mig in till norrtälje en sväng också.
Resten av veckan är det nämligen skola, och på kvällarna diverse aktiviteter som innebandyturnering (imorgon) julbord (torsdag) och på fredag har vi avslutning + julbrunch i skolan, sedan ska jag hem. Så det blir verkligen inte mycket tid över.

Annars så har det snöat inatt :) det är jättefint utomhus!
:)

Nu ska jag sätta igång med stökandet.. hoho.

Puss / Emelie

Inga kommentarer: