torsdag 10 december 2009

trög

jag ber hemskt mycket om ursäkt för min pågående tröghet, igen.
Jag har allt för lite tid känns det verkligen som.
Denna vecka har jag tränat som en dåre, inte igår men då hade jag annat för mig :)
dessutom har skoldagarnalyckats bli extra långa.. Av någon anledning?
Ja vi har har motionsledarutbildning och det tar tid, idag har vi gjort en uppvärmning på 5 låtar med våran tilldelade grupp. JAg har haft jättebra grupp och det gick verkligen bra för oss. Får se hur det skall gå med "framträdandet" bara.
Nervösa är vi nog allihopa.

annars är det lite bätte mönster i mitt huvud, det känns faktist bra.
Det är bara viss förvirring och mycket tankar som surrar hit och dit.
Livet kan inte alltid vara lätt, men, ibland går det lite över gränserna..
jag är lite, eller mycket rädd, faktiskt. Försöker övertala mig själv att det är okej och att det ordnar sig.

Men som sagt så känns det bättre och det går ganska bra, bara en vecka kvar i skolan efter denna och det ska bli så sjukt skönt att ÄNTLIGEN få sova på morgnarna.
Håller inte på att komma upp ur sängen mera.. hoho.

Nu måste jag packa färdigt för imorgon blir det hemfärd igen.

Puss! / Emelie

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag vill se nya formbilder! :P

Anonymous sa...

Det är okej, och det kommer att bli bra (: