fredag 4 december 2009

it's time

att börja skriva igen,
så känns det i alla fall :)

jag har haft ledigt ett tag eftersom jag inte haft något internet hemma i sverige,
men nu har jag ju det. Till och från i alla fall så det är dags!

Idag har jag skrivit anatomiprov i skolan och det gick bra,
så det känns skönt.
Ska fira på något vis ikväll iallafall.

Träningen då?
jadå, den går väl bättre än någonsin skulle jag säga!:)
var på ett tvåtimmars spinningpass i onsdags också, det var ju nice! Gick mycket lättare än det låter.

Jag skulle egentligen bara skriva ett snabbinlägg som inledning,
vem vet, kommer kanske mera ikv redan?
Det finns en del att prata om så, delvis har jag drömt konstiga drömmar, ochvaknat med ångest, eller mitt i natten av tårar som sprutar från ögonen..
Så känslor att skriva om är det gott om,
även träning och BRA saker förstås. -> Musik kommer också ;)

Ha en underbar kväll!
Puss på er

1 kommentar:

ida sa...

yeeees, you are back!! :D