onsdag 16 december 2009

skidåkning

Är i skolan just n u och kommer så säkert vara till kvällen,
har åkt skidor nyss och det är jag mycket glad att vi gjorde,
det känns lite bättre med fjällresan nu faktiskt :) För hör och häpna så var jag faktiskt rätt duktig på att åka skidor (och det är inte ofta jag säger att jag gör någonting ganska bra!)

Annars så gick det mycket bra igår allting, konfronterade rädlsan med att köra och tog mig till norrtälje där jag även där utförde många nyttiga ting.
Allting hemma är även nu färdigbykt! Så skönt plus att det doftar helt underbart i hela lägenheten :)
Imorgon måste jag plocka ner allting för badrumsrenoveringen som sker då jag är på Åland under Jullovet. 2 dagar kvar!!!! :D

Jag har börjat drömma ännu konstigare drömmar om nätterna nu..
Och äckliga, sådär äckligt äckliga.
Men fortfarande är det vatten med, som inatt var jag på en färja..
Kallt och mörkt hav..
Nåja. Det betyder väl någointing dåligt som vanligt men jag vet inte, det verkar som att den kommande veckan är ganska ljus. Det är snö och det är sol, det är jullov och det är JULAFTON :D
Jag bara älskar julen!!

Före innebandyturneringen ska jag försöka hinna till gymmet igen, eftersom det inte blir någon tid över varken ikväll eller i morgon kväll. Så då blir det axlar och biceps som ska få sig en omgång! Sedan blir det spring spring i våran snygga utklädsel ;) kanske kommer bilder i något skede, jag måste bli bättre på det.
Måste försöka lova att få fram lite nya formbilder också ;)

Känslomässigtt är det fortfarande upp och ner men igår kändes det rätt bra, tror jag behövde stressa ner lite. Det ordar sig.

Nu är det strax lunch och min mage är väldigt hungrig!
Puss på er! / Emelie

Inga kommentarer: