söndag 24 juli 2011

Don't be stupid

Igår tränade jag ben, som jag sa, var förjävligt tungt.
2 övningar tog 35 minuter. Pulsen hade jag någonstans uppe vid taket..
Men skönt efteråt. Dock orkade jag inte med någon cardio efteråt,
så hade tänkt köra på kvällen - men det blev inte heller av - TUR DET,
för idag är jag helt överkörd, shit säger jag. Att man kan tro så fel.
Glömde liksom bort hur hårt jag tränat och så fick jag för mig att jag nog knappast tränat tillräckligt hårt. Men min karl pratade tillbaka mitt förnuft.
- Dum man är ibland.

Idag har jag bara slappat, jag och D började kolla på Heroes i morse, som förövrigt är serien som gjorde att jag förälskade mig i serier från första början.. Inte lite det.
Lite mat har jag lagat för veckan, och nu mår jag illa av någon anledning.
Lagade fisk och den luktade inte speciellt gott, känns som att lukten fastnat innanför min näsa..

Kollat på trailers och läst filmrecensioner har jag också gjort,
även letat runt efter billiga sista-minuten resor. Funderar starkt på att åka iväg på en i slutet på Augusti. Kanske dämpar min längtan en aning..
Men har inte lust att åka ensam heller, fast det nu skulle vara bättre än att inte åka alls, i och för sig.

Nu hoppas jag på att få med mig D till stranden.. Vill ligga på berget och faktiskt bara solslappa idag (fast jag annars har svårt för det).

xoxo

Inga kommentarer: