tisdag 19 juli 2011

Inget varar för evigt

Viktigt att hålla i tankarna dagar som gårdagen,
men den led också mot sitt slut och blev dessutom bättre.
Bara jag fick träna lite och köra lite spinning!
Det var dock för jävligt igår, usch.

Nu är det en ny dag, inte så mycket nya äventyr kanske.
Men två pass, och förhoppningsvis lyckas jag få karln med mig till någon strand någonstans. Lite egen träning står också på schemat,
sedan tar den här dagen också slut.

Tänkte gå igenom mina tips jag skrev för någon dag sedan,
det är ju väldigt lätt att säga "slappna av",
men dom flesta kanske undrar "jaha jaja, det är väl bra, men hur fan då?!?".
Så det är väl lite sånt då, som kan vara bra att veta.
Vad ska man göra dagar som är som min var igår?
..Det finns ju alltid såna dagar, men ibland kan det verka som att dom "tar över" - och det ska dom verkligen inte få göra!

Nu ska jag börja packa ihop mig och dra till världens bästa Avancia ! Ska plåga lite coremuskulatur för x antal personer! :o)

1 kommentar:

anne sa...

Bra blogg! Mer må-bra-tips och tips i stresshantering skulle va kul :)