söndag 24 juli 2011

Jaja, okej.

Inte totalt då.
Nu har jag det faktiskt ganska bra.
Varit ut på en promenad med min kära, duschat (älskar att känna mig ren och ha vått hår), och pratat en hel del.
Ibland tror jag att jag blir lite galen när jag inte får prata. Har varit en riktig pratkvarn hela livet.. haha. Men nu så.
Fick bland annat veta vilket djur Dragan skulle vilja testa på att vara,
hans 5 "frikort" (vilka alla var brunetter - haha), och mycket mera..
Jag har en tendens att vara nyfiken på lite underliga saker ibland. Men, jag tycker det är roligt i alla fall. Självklart fick han veta detta om mig också.


Nu är det dags för dagens höjdpunkt,
mysa sig ner och se på film/serie.
Vi håller på och ser på Underworld, första filmen,
Dragan hade aldrig sett dem och jag tycker dom är grymt bra.
Jag är en sån som mer än gärna ser filmer jag gillar om och om och om och om igen..
Lite kvällsmat ska väl också få lov att slinka ner.

Btw så gjorde jag faktiskt en grymt god middag till mig själv,
blev sjukt sugen på pasta.. Så slängde ihop en pastasås av vad som fanns..
Kyckling, soltorkade tomater, kesella, krossade tomater och diverse kryddor!
mmm!

På tal om brunetter så har jag faktiskt också varit det ett slag i livet,
jag var väl 17 eller någonting liknande.
Här är en bild:

Men mot alla odds är jag nog faktiskt blondin ända in i ryggmärgen.
Även fast det suger lite i magen att färga ibland,
speciellt som jag hade för några år sedan, svart underhåret och i luggen.
Det älskade jag..

Nej nu, käk.

Inga kommentarer: