måndag 18 juli 2011

Tungt

Idag är det en sån där jobbig måndag igen.
Känslomässigt.. Alltså.
Nu vet jag ju varför också.
Men även fast orsakerna inte beror på någonting psykiskt, om vi säger så,
så känns det ju också.

Dessutom sitter jag här och längtar bort något fruktansvärt!
Åh. Vad jag längtar.
Men det är också en sån känsla som kommer och går.

Sovit för länge har jag gjort idag också,
men jag antar att min kropp behövt återhämtning efter förra veckans mer än tunga träning, för lite sömn, och för lite mat.

Nej, jag bara kände att jag behövde gnälla lite,
för jag brukar ju faktiskt säga att det hjälper lite att få klaga.
Det gör det faktiskt. Kanske det är så enkelt att det hjälper bara man får skriva ner sina bekymmer lite, så att man inte går och trycker på dom i sig själv.

Ska sätta mig och övertala min hjärna att jag är på grymt bra humör!

Inga kommentarer: