söndag 24 juli 2011

Totalt värdelös dag

Ibland har man såna dagar som man bara lika bra skulle kunna hoppa över,
idag har varit en sån dag.
Fan vad jag måste få åka bort. Kommer att dö på den här ön snart.

Lagat lite mat har jag gjort, och bara gåttomkring och inte trott att jag haft tid fast det visat sig att jag haft hur mycket tid som helst som jag sen bara slösat bort på ingenting. Fy satan för såna här dagar.
Bara gått omkring och tänkt på allt möjligt, fast det var meningen att jag skulle slappna av och vila idag.
Det är nästan så att jag skiter i det och drar ut på en riktigt jävla lång löprunda.
Eller en 3 timmars promenad. Minst.

För jag håller på att krypa ur skinnet.
Hatar att känna mig värdelös, eller att min tid är utan mening.
Känns bara dumt sen efteråt, känner mig korkad som inte gjorde någonting åt saken.
Eller försökte tänka annorlunda..

Jaja, ska väl vänta vidare nu då,
på att den här dagen tar slut.

Inga kommentarer: