onsdag 21 december 2011

all kinds of tired

Ingen träning denna dag, vila. Har dock varit aktiv med mina kunder hela dagen och sprang en timme på stan så kan ju inte säga att jag varit helt inaktiv ändå.
Och ätit för lite. *slår mig själv*
Mådde illa redan efter frukosten, 4 timmar senare lyckades jag med nöd och näppe få i mig några dl ärtsoppa (som var jäkligt god annars, faktiskt), mådde illa igen, kom fram till att jag förmodligen hade halsbränna, för fick ont i bröstet.. Blev bättre men hade ingen aptit, åt en acaibar till middag.. Och bröd med salami (mmmmm) till kvällsmat, plus lite äcklig kvarg...

Ett bra exempel på en riktigt pissig kostdag, med andra ord.. Mäh.
Idag är jag glad att det är en ny dag i morgon.

Fick dåligt samvete på kvällen när jag kom hem,
varför har jag ingen aning om..
Riktigt konstig känsla.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund och se på serier med pojkvän. :)

Nå, har i alla fall haft en riktigt bra och rolig jobbdag idag! Grymt givande!
Älskar älskar älskar när man faktiskt får människor att tycka att träning är roligt!

:)

Inga kommentarer: