tisdag 13 december 2011

Julshopping

NU börjar jag bli frustrerad, vill verkligen åka till Sverige på lördag och köpa julklappar.. Men är osäker.
Har ingen att fara med. Kan tvinga Dragan men troligtvis blir det mest bara synd om honom. Det är kanske inte så roligt att åka själv? Måste fundera på saken.
Tycker det är så mysigt att åka bort helgen före jul och julshoppa, det ger liksom lite extra julkänsla. Sen är det ju en annan sak att det är hopplöst att hitta julklappar på Åland.

Ååhh, velskalle. Får väl göra en pro/con-list.

Annars har den här dagen också gått bra, jobbat mellan 11 - 18.30, med lite avbrott för ett entimmes träningspass för armarna, älskar verkligen att styrketräna. Mördade biceps och triceps grymt, satsade på 6 rep idag. Kommer kännas i morgon = I like.

Drog CX och spinning också, iddes inte filma CX idag för var så slutpumpad i CX-musklerna. Spinningen var skön som vanligt, grymma deltagare och energin på topp, dock är jag inte jättenöjd med mina låtval.. Blir nog inte att köra tisdagspasset så länge, lär tröttna snabbt.

Kosten idag då? Yes, det funkar. Igårkväll åt jag så mycket så jag faktiskt mådde lite illa i morse fortfarande. Men energin finns! Så det är lätt värt det.
Pratade lite om KCAL med en kund idag och hur mycket man faktiskt gör av med när man tränar och går in för att träna. Jag blir själv alltid nästan lite chockad fast jag egentligen vet om hur det är.. :)
Otroligt, hur kroppen fungerar, och hur mycket energi den faktiskt behöver.

Nej hörni, nu ska jag njuta kvällsmat (knäckebröd med avokado + lördagskorv, keso med bär, Restorate + en kopp härligt té).

Inga kommentarer: