söndag 11 december 2011

Lite långsammare

Som jag förväntade mig så mår jag faktiskt bra idag! :) Redo att dra CX och nya spinningpasset..
Nervös för att filma förstås (ni som inte vet, så i LesMills måste man filma inom 3 månader efter godkänd utbildning, för att få sin licens)
jag skickade in min förra film och blev inte godkänd, så ska försöka göra det bättre nu när jag är utvilad.. CXWORX är faktiskt grymt svårt att få till 100%, även om man är utvilad, och mitt pass som jag vanligtvis kör, är på tisdagar, då har jag kört HIT på måndag (High intensity training - eller intervallträning), med diverse styrkemoment och stenhård konditionsträning, så mina höfter är helt slut på tisdagen vilket resulterar i att tekniken inte blir perfekt..
Så, håll tummarna för mig idag!

Dock är jag lite stressad igen känner jag,
tiden går allt för fort.. Herregud, det är julafton om mindre än två veckor och jag har inte fixat en endaste julklapp. Dessutom har inte julkänslan hunnit infinna sig tillräckligt på grund av allt stressande.
Jag måste ta till alla metoder jag har för att lugna ner mig nu.
Det gör ingenting, man behöver inte fixa alla julklappar en månad före, huvudsaken är att dom finns där på julafton, och jorden går inte under om man inte har julkänslan heller.
Det är bara så synd, för jag älskar verkligen julen, och den är bara en gång om året. Så jag skulle vilja njuta av den så mycket det går när den är här.
Senaste veckan har jag ju bara sovit, i princip..

Okej,
nu har jag iallafall fått skriva av mig, nu ska jag klä på mig,
eventuellt kanske jag hinner byta sängkläder, ikväll blir det väl bara mys.

I USA kan dom i alla fall det här med att skapa julkänslor, även fast det inte finns någon snö, kolla in detta:


Haha, lätt att jag skulle göra någonting sådant om jag orkade!
Grymt. Speciellt till ACDC.

Inga kommentarer: