tisdag 20 december 2011

Min kväll

Myser med katten och ser på vänner.. :) 

Haft full rulle hela dagen idag, med avbrott för träning förstås, biceps och triceps på schemat, gick bra men var trött i kroppen. Sovit dåligt senaste nätterna pga huvudvärken.. så har jag grym träningsvärk i benen och axlarna. Haft konstant träningsvärk i över en vecka, börjar nästan känna att det begränsar mig. Nå, ska inte klaga.. det är ju liksom självförvållat....

Haft dålig aptit också men jag äter ändå, har dessutom ett grymt sår på tungan, gör det inte roligare att äta. nå, som sagt.. äter iaf, blev en hel del gröt idag, risgrynsgröt är ju alltid ätbart ;)

Nej nu ska jag avsluta mitt lysande och sova så småningom, har lite att ta ifatt. Fast jag får sova till 10 imorgon om jag vill.

Nighty


Inga kommentarer: