måndag 12 december 2011

Peppar peppar

Idag har jag mått bra! Underbart!
Njöt såå av att träna styrketräning, ett axelpass på 40 min blev det,
tycker det är ganska lätt, skönt att börja med.
Men tog i hårt ;) Fick en sån där lyckorush när jag höll på, åh, älskar dem..
Drog ett pass HIT på det, alla var galna och det är så härligt att se! Ojoj, men nu är jag trött igen. Blir nog en 10timmars natt inatt...

Har dessutom faktiskt tvingat i mig mera käk idag, nu jävlar ska det bli en förändring,
och det var ju inte så roligt förstås, men märkte direkt att jag fick mera energi.
Tror man vänjer sig efter ett tag. :)

Det skulle vara roligt att få ut lite bilder någon gång, men jag är så fruktansvärt dålig på att få ut dom, tar nog rätt mycket bilder, speciellt nu med så bra kamera på telefonen.. Men känns jobbigt att föra över dem på datorn, visst kan man blogga från telefonen men är nog inte helt van med att skriva så mycket på touchscreen ännu..
Men just wait. Anledningen till att jag skulle vilja ha mera bilder, är för att jag själv tycker det är roligt att läsa bloggar med bilder, det är inspirerande.


Jadajada hörni, nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen,
nyduschad och nytränad och lakan som byttes igår - these moments are what makes life worth living. Eller hur?

Inga kommentarer: