torsdag 10 april 2008

hahaha

bevis på föregående inlägg:

sekunderna efter att jag skrivit färdigt,
går jag till köket för att fixa i ordning till i morgon bitti, så jag kan ligga i sängen
med min älskling några extra minuter, minuter värda så mycket mera än guld..

när jag går till köket enbart med tanken på dessa få underbara minuter,
plockar jag på samma gång fram det jag planerat använda,
det jag använder varje morgon,
då är ju förstås även kaffekokaren en mycket stor och viktigt del,
förmodligen den allra viktigaste,

och i kaffekokaren finns ett filter från tidigare,
alltså ett använt..
gissa resten.

eller ja nå, om ni har lite för livlig fantasi som min pojkvän eller om fantasin trugar helt som min,
så kan jag berätta.

jag tar den våta påsen och ska kasta den i sopkorgen,
tro det eller ej men jag har den över sopkorgen,
och det är fanimej som att en osynlig ande tagit tag i den och rivit upp den så att allt sorl
flyger över hela köksgolvet..

men det enda som kommer ut ur min mun i det tillfället är ett högt och klart skratt,
ett långt skratt,
dock kanske en tår också råkade titta fram ur ögat,
men enbart som följd av situationens komik.

shit happens,
tydligen.

Inga kommentarer: