måndag 28 april 2008

is it all in vain?

jag börjar fan tro det.
det är ALLTID någonting som jävlas.
alltid någonting som gör en så grymt förbannad att
ja fan,
att man kunde mörda någon, om inte annat sig själv.

nu är jag så jävla fittig att det inte finns en, inte en, klar tanke i mitt huvud.
det som skrämmer mig mest är de tankar jag haft några gånger nu på sista tiden,
jag vet inte var dom kommer ifrån.
och jag känner mig totalgalen efter att jag tänkt på det,
men jag kan som sagt inte tänka klart alls,
och jag tror nästan jag blir galen, för en liten stund.
kan inte komma på en annan anledning till att jag kunde komma på någonting så,
så otroligt dumt och idiotiskt, rent utav.

jag skulle vilja supa mig så otroligt jävla redlöst full att jag inte kan tänka någonting,
över huvud taget.
men mot alla odds är jag i mitt sinnesfulla bruk,
än.
så jag vet vad som är bäst för mig..
..men jag har inte en jävla aning egentligen.

jag vet inte vad jag ska ta mig till,
inte för tillfället.
för händer det någonting
exploderar allting inom mig.
och jag reagerar inte ut det.
jag sitter bara här med allting i huvudet
och får en sån jävla huvudvärk.

vad har hänt?
min datorskärm funkar inte.
normalt att snetända på det här sättet av bara någonting så fjuttigt?
verkligen inte.

Inga kommentarer: