söndag 11 juli 2010

lite tid till övers

annars har helgen varit fullspäckad! Helt underbart!
Dock känns det i kroppen nu kan jag säga.. ojoj.

I fredags hade jag en helt underbar dag med mina vänner,
helt fantastiskt. Jag måste säga att det är konstiga tankar som börjar snurra i huvudet ibland. Var kommer de ifrån riktigt? Jag har en sån tendens att gå in i mig själv och hamna i den där onda cirkeln.. Så bestämde mig för att berätta hur mitt känsloläge och mina tankar ser ut,
framför allt åt min söta vän Ida Henriksson, som genast förstod och uppmuntrade mig.
Varför tror jag alltid att jag skall bli ratad? Tvärt om..
Det kändes obeskrivligt bra!
Senare på kvällen åkte jag över till henne och sedan drog vi in till stan för att möta upp några andra fina brudar. Samma gällde med dem.
Helt fantastiskt att se dem igen och jag var så lycklig när jag körde hem. Hade en sån känsla i magen :) Så jag vill verkligen TACKA er så himla mycket! den kvällen betydde jättemycket för mig, och allt ni sa, erat förstående och accepterande. Jag önskar jag kunde ge en stjärnhimmel till er just nu för så bra fick ni mig att må! Ni är obeskrivliga. <3

Dock blev det bara 2 timmars sömn eftersom jag låg orolig inför kursen på gymmet,
tror alltid jag skall försova mig.. Men gjorde inget när jag var glad :)
Saknade min älskling, Dragan något förskräckligt bara. Hela kvällen och på natten, kändes som att en bit av mig saknades. Jag älskar dig och ett stort tack till dig också, men det vet du redan hur mycket du betyder för mig. Du finns alltid där för mig när jag behöver dig som mest. Alltid.
Finns inget som är mera värt än det.

Angående kursen så blev det måååånga timmars träning - HÅRD träning dessutom denna helg.
Så min kropp här helt mörbultad och mellan varven har jag fått såna cravings på all mat jag bara kunnat komma åt. Sjukt vad energi det gått åt! Men det har varit roligt och jag älskar ju att ha ont ;) träningsvärk! Vad det är vågar jag kanske inte riktigt avslöja än, men GRYMT roligt var det, effektivt och mycket mycket intressant! Gäller bara att hålla igång kunskaperna nu.
Det är verkligen en träningsform som jag förstår att blivit så älskad runt om i världen, för den är verkligen bra!

Så det är mest det jag sysslat med denn ahelg, igår då jag kom hem var jag så himla sönder efter all träning och fokusering, allt lärade, och den allt för korta sömnen. Så kvällen spenderades i horisontalt läge kan jag berätta.. Somnade ganska tidigt och vaknade tidigt för en kursdag till.
Idag var det dock inte lika intesivt - men ändå intensivt, så några timmar på stranden med lite solning och simning satt perfekt! Efter det en undebart god middag som min pojkvän fixade till (sjukt sexigt med karlar som kan sitt i köket måste jag säga!) så stort plus i kanten för honom ;) +++
Sett på serier efter det och det lär nog inte dröja innan små ögonlocken stängs fast för natten igen kan jag säga, är måttligt trött idag också!

Så denna helg har jag levat, och det känns helt underbart.
Får se var jag är i morgon.. Det är ju just det med detta. Det vet man aldrig.

1 kommentar:

Ida sa...

du är guldvärd gumman, och se, det var ingen som tyckte något konstigt om dig! :) <3