söndag 4 juli 2010

söndag igen

har inte varit aktiv igen, men har haft rätt mycket att göra faktiskt.
Roliga saker också, eller mest faktiskt!
Ilskan sedan i fredags har lagt sig men jag är fortfarande omtumlad, besviken och fundersam.
Kan tänka vad som rör sig i andra människors huvuden. Men jag antar att det är vissa substanser som har med saker och ting att göra också.
Då försvinner omdömet lite.

Inte för att det är en orsak, inte alls.

Men jag har tillräckligt att tänka på istället för att andra ska få komma och röra till det ännu mera, nej.
Jag bara önskar att jag var bättre på att prata.

Men idag är det annat som jag ska fundera på,
söndag och vilodag.
Ska till bamböle med min älskling och sola, bada och ha det allmänt bra!
Lite powerwalk ikväll hoppas jag också på, kanske en film.

Träningen har gått bra denna vecka också,
igår körde jag rygg, axlar, biceps. Rätt mycket, men ville ha vilodag idag så det fick bli så.
Övningar blev:
latsdrag med v-handtag superset med
militärpress med skivstång
rodd med omvänt grepp superset med flyes i maskin
brett latsdrag bakom & framför i superset med liggande hantelfly
scottcurl superset med rodd i latsdraget
lutande hantelcurl
curl med Z-stång

och avslutade med lite ryggextensions..

Rätt mycket, och tid tog det, men det gick bra!
Kände mig grymt stark också.. SÅ en vilodag idag sitter bra så orkas det i morgon igen!

Inga kommentarer: