måndag 12 juli 2010

my first kiss

Idag är det full rulle igen! Det är nog skönt men skulle behöva en dag med vila bara, efter helgen.. Men får försöka ta det lugnt i morgon.
Snart ska jag iväg och träffa en terapeut som sagt att hon ska försöka ge mig lite verktyg.. ÄNTLIGEN.. Som jag har väntat. Får hoppas att hon kan hålla sitt löfte då..

Efter det ska jag direkt till gymmet, köra ett snabbt ryggpass om kroppen håller med, sedan dra switching och efter det spinning! Hemma igen runt 20-tiden. Lär vara död i vanlig ordning. Men det finns inte mycket som slår den där känslan av att vara helt slut efter träning! I Like!

Snart är det dags för mig och älskling att boka resan till GREECE !!!! :D
så fasiken vad jag har sett fram emot det. Äntligen få resa lite!
Vi gör det enkelt för oss och kör på en sista minuten. Orkar inte använda huvudet desto mera.. Det lär ju vara döhett där när det nu är såhär så att man smälter här redan,
men det blir nog till att ligga vid polen och stranden mestadels, försöka hitta ett gym.. Och aktiviteter senare på kvällarna då det kanske förhoppningsvis svalnat! Jag hoppas ju på att få uppleva lite mera än så också, kultur osv. Är ju grymt intresserad av historia för de som inte visste det :)
Så nu har jag pirr i magen redan! Skrivit packlista och tagit fram reseväskan..
ojoj.. Som ett litet barn känner jag mig!

Annars tycker jag att artisten Ke$ha låter sjukt mycket som Becki Newton!! (hon som spelar Amanda Tanen i serien Ugly Betty.. Tycker inte ni det?
Vet inte varför jag börjat tänka på det flera gånger men det är iallafall en sån där meningslös tanke som kan uppstå imellanåt..
Här är en låt så kan ni höra:


Annars tänkte jag också dela med mig av lite CARDIO-musik ;)




haha, några stycken ur ett urval.
Skönt att dom svänger till gamla "klassiker" också.. ;p
Så ladda ner, in i mp3n och UT med era rumpor i löpspåren..
Eller kör ett crossfitpass på gräsmattan ;)

Inga kommentarer: