söndag 4 juli 2010

summer sun



har varit i bamböle nästan 4 timmar,
solat, simmat och hoppat, ätit lunch, solat och simmat lite till.
Helt underbart! Älskar såna här sommardagar.. De laddar batterierna ordentligt.
När vi kom hem gick jag ut i landet och plockade jordgubbar och så har vi städat upp lite, också skönt. Nu är jag nyduschad och SUPERfräsch, men hungrig. Så middag skall fixas..

Dock har jag väldigt dålig aptit när det är såhär varmt :( thank god för proteinshakes och sånt skit. Annars kunde jag omöjligen komma upp i mitt dagliga näringsintag..

Tänkte kanske försöka ut på en promenad ikväll men får se hur det blir med det, har nog lite solsting och har simmat och sprungit omkring på stranden så mycket dessutom. Kanske en total vilodag vore på sin plats? Får se hur energinivån ligger efter middagen..

Over and out

Inga kommentarer: