torsdag 15 juli 2010

yes

pirrar i skrivarhanden igen! Bloggskrivarhanden.. Eller händerna.

Haft väldans mycket för mig de senaste dagarna så får ursäkta mitt bristfälliga bloggande, har helt enkelt inte haft tid. Och när det funnits en stund över har jag bara velat ligga och inte göra så mycket annat. Det är ansträngande att vara människa i 30 graders värme.
Men det är underbart! Jag älskar det så mycket. Kunde få vara såhär året om..
Det enda är ju att det är varmt att sova, men tycker inte det är ett så stort problem.
Somnar och sover som en liten grisunge gör jag i alla fall ändå.

Tränar och står i gör jag också såklart,
idag axlar och biceps! Har redan träningsvärk så det bådar gott.
Kände mig verkligen lycklig i gymmet idag. Älskar älskar ÄLSKAR det!

Övningarna blev:
militärpress bakom nacke
en slags fly-övning jag inte har ngt namn på
lutande flyes i kabel
drag mot hakan
bicepscurl i preachermaskin
curl med skivstång
liggande kabelcurl med rep

grymt bra pass! Kontakt kontakt.
På kvällen körde jag spinning och det var också grymt, roligt, underbara deltagare och en jäkla energi! kärlek.
Har aldrig varit så svettig som jag blir den här sommaren på spinningen, helt sjukt.
You should try it!

Nu är det dags att äta.. Får inte direkt i mig tillräckligt med energi om dagarna mera.. Så måste försöka nu när det faktiskt finns hunger.
- värmen förstör min aptit något vettlöst.. Allt jag får i mig är sill, potatis, proteinbars och stekta ägg typ.. Avokado också - med en massa salt.
Och LITERVIS med vatten. Hinkar..

Ja, nu mat!
Ha en bra kväll ;)

Inga kommentarer: