måndag 23 januari 2012

I kind of have a dream


Chandler moments...

Åh jag älskar när han ska fråga henne om hon vill gifta sig med honom, och låtsas bli galen först.
http://youtu.be/xSld9BizhDg 
Gick inte att bädda in.. Men så underbart, jag ryser alltid.
Såg det avsnittet i morse och blev alldeles lipig.

Idag har jag jobbat och stått i igen, varit på gitarrlektion, tränat axlar (och lite bröst)
även dragit CXWORX och spinning.
Imorgon ska jag jobba 10-timmarsdag..
Idag blev det 8.

OM en vecka och TVÅ dagar, så är jag i Egypten.
LÄNGTAR längtar längtar.

Ska också hämta ut ett paket jag beställde från eleven.se,
med diverse stuff till mitt nya intresse... :)
Jag hoppas bara min hud blir i skick snart.. Fick utslag av min foundation igen..
Svider och är prippligt över hela ansiktet. Inte alls roligt.

Nu ska jag se på helgens Gladiatorerna-avsnitt.
Och sedan lite LOST.
Med Dragan förstås.
Som för övrigt körde hantelpressn med 50 kg hantlAR idag.
I'm impressed.
Själv kör jag typ med 2...ish....
(Bröst är inte min starkaste muskulatur)
Idag fick jag dock höra att min styrka chockar, när jag ser "så smal och liten" ut.
Det är ju roligt.

You better not mess with me you know!
Fan, ska ta formbilder någonting snart, men blir aldrig jag.
Förbannade lathet.

Inga kommentarer: