tisdag 17 januari 2012

Jobbar

God dag/god morgon!
Jag sitter i receptionen i Avancia idag, ska senare träna och dra pass, och ha en kund.
Blir en lång dag, men, it's ok.
Ska bli skönt att träna lite styrketräning idag, orkade inte igår.. Var så förbannat trött. Och känns inte roligt att träna styrka när man är så trött. Idag är jag lite piggare, med tanke på att jag somnade ungefär 21:30 igårkväll.
Tror det blir axlar och bröst, kanske måste slå ihop en till muskelgrupp.
Rygg? Jag vet inte. Brukar bestämma mig när jag kommer ut i gymmet.
Inspirationen är i alla fall på hög nivå - ni som kollar på gladiatorerna förstår varför!
Ojoj!! Paret Benjaminsson är verkligen grymma! (Karaktärer: Hero och Amazon, för er som kollar).
Helene Ahlson är också en inspirationskälla (Ice), Så  måste jag säga att jag gillar hon som spelar Kitsune,
hon ser så jäkla farlig ut! Påminner lite om Miho från Sin City (som för övrigt är en så jäkla bra film, väntar bara på 2an)..
En film på Roddy Benjaminsson in Action (tränar, alltså):

Bra teknik fast han har så mycket vikt, imponerande.
Coolt att jag faktiskt träffade honom och fick en bild på Fitnessfestivalen.
Synd bara att jag inte vågade fråga frugan hans (Cecilia alltså), då hon kanske är lite av en större inspirationskälla för mig (eftersom hon är kvinna...) :)

Nu har jag babblat färdigt för stunden känner jag.

Inga kommentarer: