måndag 16 januari 2012

I'm so silly

Jag skulle gärna vilja lägga upp lite mera bilder, det märks säkert? Jag gillar själv att kolla på bilder..
Men jag kan inte sätta upp bilder på mig själv, det känns så förbannat löjligt.. Varför gör det det?
Jag tycker inte det är löjligt när jag läser folk som lägger upp bilder på sig själva.
Men jag kan inte.. Och dessutom, så behöver dom knappast ta 40 bilder för att en ska se bra ut....

Haha, vilket jävla problem.
Men jag tror jag borde försöka överkomma min bildrädsla och bara lägga upp.
Det är ju inte som att dom ska läggas upp för att dom är vackra.

Men ikväll kommer det nog ingen, eller. Inte nu, i alla fall.
Har redan klätt på mig nattlinnet, sitter och myser i mina nya lakan,
och ska se på vänner..
It's a wonderful life.

Inga kommentarer: