söndag 15 januari 2012

LOST

Jag och Dragan har, för ungefär en vecka sedan, börjat se på LOST. Första gången för honom, det blir andra för mig. Varje gång jag ser en serie igen, så fascineras jag av hur mycket man glömmer bort. Vänner ser jag t.ex. igenom en gång om året, det mesta kommer jag ihåg, men glömmer bort en hel del, och varje gång så upptäcker jag någonting nytt. T.ex. ett skämt jag inte märkt... Pheobe har ju faktiskt otroligt många moments som är lite svåra att fatta, före man sett serien några ggr. DÅ, då jäklar. Tillbaka till LOST, vi har nått över hälften på första säsongen, och det finns många "beautiful moments" i första säsongen. Dom är ju sjukt duktiga skådespelare också. Såg nu att det är inspelat på Hawaii, och är den dyraste serien som blivit gjord. I alla fall så är den bra, riktigt, riktigt bra. Har fått det städat, och sängkläderna bytta. SKÖNT!!! Dessutom mina favoritlakan. Så nu tar jag söndagkväll. Fasen vad jag har det bra just nu!

Inga kommentarer: