fredag 20 januari 2012

No milk today

Eller snarare ingen grädde. Den står fortfarande i kylen.
Men det blev chips, ostbågar och trerättersmiddag istället.
Usch, skam på mig. måste nog börja mitt nya liv på måndag....... ;)

Nej men seriöst så hade jag tänkt köra en "minidiet",
(för mig innebär det alltså att äta som vanligt men inget godis)
tills resan, för jag hade tänkt äta upp mig som en gris där,
men varför vänta, egentligen?


Fan vad det är underbart med fredag, äntligen.
Har varit en lång, tuff, vecka. Och träningen har fått lida.
Körde ett "ben"-pass idag. Om man vågar kalla det för benpass.
Det gick nämligen bara på 45 minuter, blev 5 övningar
och inte alls några bra vikter. Förutom i bensparken..
Skulle vilja väcka framsida lår till liv....
Men min egen HIT efteråt blev i alla fall galen,
hoppade och sprang som en ko som släppts ut på vårbete.
Äntligen fick jag den där fina färgen i ansiktet som jag strävar efter.
SKÖNT! 45 minuter blev det också.

Sedan försökte jag få lite annan färg på kroppen, gick väl sådär,
och dags för jobb i receptionen som var rätt hektiskt idag.
Fasen vad folk vill träna på fredagar nu mitt i allt.
Och så säger folk "Nej, jag har slutat ge nyårslöften"...
Slutat ge nyårslöften my ass.
Men det är ju bra för oss förstås, finns något att göra hela tiden.

Vet ni, nu ska det ses på nya avsnitt av: Desperate Housewives, The Vampire Diaries, The Big Bang Theory OCH One Tree Hill.

Awesome friday? Hell yeah! Awoho!













Inga kommentarer: