torsdag 19 januari 2012

Uppe i varv

Blev helt sinnessjuk när jag skulle träna, körde superset biceps och triceps på 25 minuter och var så anfådd när jag var klar att jag knappt fick luft. Och pump, vilken pump jag fick.
Övningar: Curl i kabel, dips, lutande curl, pushdown, 21an, tricepshävningar.
Skulle köra CXWORX, var så lycklig så jag började få dubbla hjärtslag. Alltså jag var stressad.
På Spinningen kunde jag inte alls ta i. Kändes inte roligt alls. Jag vill ju också kämpa och bli svettig, ville verkligen missmatcha mitt limegröna linne också.. Men nej.
Men verkade som att jag i alla fall fick missmatcha allas andra ansikten, vilket alltid är roligt.

Sen körde jag hem.. Fast jag vet inte om vad jag gjorde går att kalla köra.
Först slapp jag inte in i bilen, sedan behövde jag skrapa rutorna, kom iväg men så immade rutorna iväg så jag måste stanna, sen tänkte jag att jag skulle ta en annan väg för omväxlingsskull. Det var rena rama mardrömmen.
Spårigt och jävligt var det.
Tog en halvtimme att komma hem (15 km). Jag är den största mesen i trafiken som finns, tror jag faktiskt.
HATAR att köra när det är halt. HATAR. Jag antar att alla andra också hatar när jag kör, när det är halt.
Men jag gör det ändå, vad kan man göra?

Så kom jag hem, smällde i mig kvällsmål.. och åt godis, och grädde.
Så kan det gå :)

Nu är det vänner för hela slanten.
Min mage gillade inte grädden alls, tror jag. Den är nästan ivägen för mitt skrivande för tillfället.
Magen alltså. (För att den är svullen).

Jaja, så går det när man trycker i sig grädde i hopp om att stilla....
...vad det nu kan vara man ska stilla.

Imorgon är en ny dag.
Det finns lite grädde kvar..




1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla härligt blogginlägg Em! Du fick mig att skratta hjärtligt, tack för det! :) kram sari