tisdag 17 januari 2012

Oh my god, I'm a woman

Ser på vänner, och skrattar ihjäl mig, för 100 gången.
Det är ju så otroligt grymt bra! Såg just precis på säsong 6, episod 08, "The one with Ross's teeth", och det är nog en av de bästa. Skrattar nästan genom hela avsnittet.

Lägger upp några roliga klipp, det finns ju egentligen hur många som helst, men, de två första är i alla fall två jag minns och tänker på året runt (och skrattar åt) efter att jag sett igenom serien.




(här är det bästa när Ross sätter sig ner...)

Detta är från avsnittet jag just såg, gick inte att bädda in det, men en länk i alla fall:

http://youtu.be/JAgbn3GZ3js

Kommer sääääkert flera klipp i framtiden, speciellt nu när jag kollar igenom det igen.

Annars hade jag en 11-timmars jobbdag idag,
med avbrott för träning förstås, 45 minuter axlar och bröst:
Framåtlyft i kabel
Militärpress
Flyes (Sidolyft/Side laterals)
Rodd mot hakan med inåtvänt grepp
Armhävningar
PecDec med raka armar
Flyes i kabel

Det var dom, sen ett stenhårt HIT-pass på 45 minuter,
var röd i ansiktet 2 timmar efteråt.

Och dagens bästa: JAG FICK MIN FILM GODKÄND OCH ÄR NU CERTIFIERAD CXWORX-instruktör!! Blev så lycklig när jag fick veta det att jag grät en skvett. Är fortfarande bara ett stort smileyface.

Detta är CXWORX:


Och det är AWESOME! :)

Nä, nu ska jag krypa under täcket igen.




Inga kommentarer: