söndag 22 januari 2012

Kan bara säga att jag knappt orkar sitta just nu.
Har inte sovit alls de senaste två nätterna känns det som...

Annars bra helg, lite för snabb.
Igår var jag på 30-års fest, men åkte hem tidigt,
redan vid 10tiden, inte för att jag inte hade roligt,
utan bara för att jag var slut!
Dessutom hade jag mått lite konstigt på dagen.
Roligt att fixa upp sig, och träffa lite nya glada människor,
och självaste värdinnan/födelsedagsbarnet såg ju fantastisk ut! 30 verkar vara en bra ålder :)

2,5h på gymmet innan gjorde ju sitt också,
allt för lång tid. Men var seg där med.
Fast tränade tungt och bra.

Idag har jag varit ännu segare, inte tränat (skönt),
känt mig lite krasslig så börjat pina i mig solhattsört.
Lagat fitline-yoghurt att frossa i. Sköljt näsan.
Varit och myst hos en vän. Ätit soppa till middag.

Nu ska jag bada bastu och sedan se på gårdagens gladiatorerna, http://www.tv4play.se/noje/gladiatorerna, tillsammans med pojkvännen. Och dricka juice.







Inga kommentarer: