torsdag 19 januari 2012

She's a good girl

På jobbet och försöker hålla mig vaken med alla krafter jag har.
Är så fruktansvärt äckligt trött hela tiden nu.. Det här med att jobba så mycket är inte min grej alls.
Det går ju en månad, men känner att min kropp inte alls tycker om det.
Inte mitt huvud heller.
Plus att jag sovit dåligt inatt. Och det är äckligt väder.

Men snart, om 2 veckor exakt, sitter jag på ett flygplan påväg till varmare breddgrader!
Det är bara att bita ihop lite till.

Ska dra CXWORX (första passet som certifierad instruktör - awesome!) och Spinning på det idag.
Det kommer bli roligt, och skönt. Får dock se om jag orkar med min egen träning innan det.
I så fall lär det bli en genomkörare av armarna..

Jobbar i receptionen fram till 14.30, direkt på det har jag en PT-kund.
Måste skriva rent program och skriva lite nya program....
Oh well. Better get started.

Inga kommentarer: